Autor |
Wiadomość |
|
Night Watch
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Lorencii
|
Wysłany: Pią 15:23, 26 Maj 2006 Temat postu: Potwory i ich miejsce |
|
|
Nie mozna by tak zrobic aby potwory były na swim miejscu? Bo np. potwory z kalimy są w Lorencii, jakieś hammer scouty, są w devias, przez to nie da się normalnie expic. Zmienicie, to czy tak już zostanie?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
 |
|
iba1
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: Pią 19:08, 26 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
tak jest na tej wersji ze podczas inwazji wlasnie takie moby pojawiaja sie w roznych krainach i z tego co wiem to nie da sie tego usunac chyba zeby wogole zlikwidowac te moby z gry
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Night Watch
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Lorencii
|
Wysłany: Sob 12:21, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
A nieda się zmodyfikowac tego jakie potwory i ile ich ma sie pojawiac podczas inwazji? Poszukam rozwiązania na stronie tutorial by aiki, kiedyś kiedy tam często zaglądałem widziałem temat z podobnym probleme, zobacze może znajde ten temat na forum.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Night Watch
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Lorencii
|
Wysłany: Sob 12:32, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Sory, że pisze drugi post, ale nie byłoby wiadomo, że jest nowy post, jesli czytałes ten poprzedni. Mianowicie, znalazłem:
W pliku commonserwer.cfg szukamy linijki:
IsFakeMonster=1 ;monster transmutation <---- zmień wartość na "0"
FakeMonster_Map=0 ;in which map
To chyba powinno załatwic sprawe, jak chcesz możesz spróbować. 
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
iba1
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: Sob 19:30, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
to nie do mnie tylko do Admina, ale nie wiem czy to cos pomaga bo wiekszosc osob korzysta z tego tutoriala a na kazdym servie z ta wersja spotykam sie z tymi mobami, niech wiec Admin sprawdzi to moze akurat sie uda:)
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
roland
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:23, 29 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
fake moby zawsze były ustawione tu na serwie, to znaczy po krótkich testach początkowych na wartość =0, to że się pojawiają to i dobrze bo przynajmniej pokazują ze rządzą na serwie a nie gracze przedresetowcy:P można je usunąć wywalając z monsterów ale nie zrobię tego, proszę zastosować najskuteczniejszy atak na nie, to znaczy zmęczyć je długotrwałą ucieczką
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
marbo
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 22:38, 29 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
hehe
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|